ΝΟΜΟΣ Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ. ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΜΦΙΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΦΘΟΝΗ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ. ΟΠΟΥ Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ. ΚΑΙ ΩΣ ΝΟΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΟΣ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ.
ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΤΟ ΓΕΝΝΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑ.
ΑΡΑ, Ο ΝΟΜΟΣ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
ΑΡΑ, ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΘΕΙΑ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΓΕΝΝΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ, ΟΠΟΥ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ Ή ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΣΕΛ. 55 ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ , ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΣΤΟ PDF ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΕΛΙΔΩΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ. https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
0 Σχόλια