ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Αποκάλυψη Guardian: Χειραγώγηση εκλογών σε δεκάδες χώρες από Ισραηλινούς με χακάρισμα και διασπορά fake news – Παρουσία και στην Ελλάδα

 Αποκάλυψη Guardian: Χειραγώγηση εκλογών σε δεκάδες χώρες από Ισραηλινούς με χακάρισμα και διασπορά fake news – Παρουσία και στην Ελλάδα



Αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Guardian, φέρνει στο «φως» τη δράση της «Team Jorge», ομάδας Ισραηλινών συμβούλων, η οποία έχει εμπλακεί σε χειραγώγηση περισσότερων από 30 εκλογικών διαδικασιών σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας μεθόδους hacking, σαμποτάζ και επιτηδευμένης διασποράς ψευδών ειδήσεων στα social media.

Μάλιστα, το δημοσίευμα κάνει λόγο για παρουσία συνεργατών της εν λόγω ομάδας και στην Ελλάδα, βάσει των όσων δήλωσε ο «εγκέφαλος» της ομάδας.

Η ομάδα έχει επικεφαλής τον Ταλ Χάναν, πρώην αξιωματούχο των ισραηλινών Ενόπλων Δυνάμεων ο οποίος πλέον δραστηριοποιείται με το ψευδώνυμο «Jorge» και φέρεται να λειτουργεί στο παρασκήνιο, ελέγχοντας τις εκλογικές διαδικασίες σε διάφορες χώρες για περισσότερες από δύο δεκαετίες, σύμφωνα με τον Guardian.




Η δράση του Χάναν αποκαλύφθηκε από μία διεθνή ομάδα ερευνητών δημοσιογράφων η οποία εξασφάλισε έγγραφα και απόρρητο υλικό στον Guardian. Οι δημοσιογράφοι εργάζονται σε Μέσα όμως η Monde, το Spiegel και η El Pais. Το πρότζεκτ, που αποτελεί κομμάτι ευρύτατης έρευνας για τη βιομηχανία παραπληροφόρησης συντονίστηκε από τη γαλλική ΜΚΟ, Forbidden Stories, που έχει ως στόχο να συνεχίσει το έργο και την έρευνα δημοσιογράφων που έχουν απειληθεί, φυλακιστεί ή δολοφονηθεί.

Η έρευνα αποκαλύπτει με σοκαριστικές λεπτομέρειες το πως η περιβόητη «Team Jorge» μετατρέπει σε όπλο την παραπληροφόρηση, με την εν λόγω ομάδα να προσφέρει μάλιστα τις υπηρεσίες επηρεασμού των εκλογικών αποτελεσμάτων χωρίς να αφήσει πίσω της το παραμικρό ίχνος. Στο πελατολόγιό της υπάρχουν επίσης και μεγάλες εταιρείες, τονίζει ο Guardian.

Ο Χάναν αρκέστηκε να αναφέρει στους δημοσιογράφους ότι οι υπηρεσίες του είναι διαθέσιμες σε μυστικές υπηρεσίες, καμπάνιες πολιτικών κομμάτων αλλά και εταιρείες που θέλουν μυστικά να χειραγωγήσουν την κοινή γνώμη. Είπε ότι χρησιμοποιήθηκαν σε χώρες της Αφρικής, της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, στις ΗΠΑ αλλά και την Ευρώπη.

πηγή φωτογραφίας: Pixabay

Ο ρόλος του Aims

Μία από τις πιο χαρακτηριστικές υπηρεσίες που προσφέρει η ομάδα του Χάναν αφορά το πακέτο λογισμικού Aims, το οποίο ουσιαστικά ελέγχει έναν στρατό από fake προφίλ σε Twitter, LinkedIn, Facebook, Telegram, Gmail, Instagram and YouTube. Μερικά προφίλ διαθέτουν επίσης και λογαριασμούς στο Amazon μαζί με πιστωτικές κάρτες, πορτοφόλια bitcoin αλλά και Airbnb προφίλ.

Μέσα από υλικό που προέκυψε από πολύωρα κρυφά meeting του Χάναν με δημοσιογράφους που τον προσέγγισαν ως πιθανοί πελάτες, αποκαλύπτεται ο τρόπος με τον οποίον η Team Jorge μπορεί να συγκεντρώσει πληροφορίες για τους αντιπάλους, χρησιμοποιώντας τεχνικές hacking για την πρόσβαση στα Gmail και τα Telegram. Μάλιστα, όπως τονίζει ο Guardian, έδειξαν αρκετή υπερηφάνεια για το γεγονός πως μπορούν να «φυτέψουν λογισμικό» ακόμα και σε ιστοσελίδες που ανήκουν σε παγκοσμίου εμβέλειας ΜΜΕ, μέσω του Aims.

Ο κύριος άξονας της στρατηγικής τους κινείται γύρω στην παρενόχληση και το σαμποτάζ των εκστρατειών αντιπάλων φορέων. Παραδέχθηκαν μεταξύ άλλων ότι είχαν στείλει ακόμη και ένα sex toy μέσω της Amazon στην οικία ενός πολιτικού, με στόχο να δώσουν στη σύζυγό του την εντύπωση ότι την απατά!

Παρουσιάζοντας τη λειτουργία του Aims στους υποψήφιους πελάτες του, ο Χάναν περιηγήθηκε ανάμεσα σε δεκάδες avatar, δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίον τα fake προφίλ μπορούν να δημιουργηθούν σε μερικά δευτερόλεπτα, χρησιμοποιώντας ετικέτες για άμεση αντιστοίχιση με το φύλο, την εθνικότητα και τα ονόματα που προτιμούν οι χειριστές του.

Ο Χάναν δεν απάντησε στην ερώτηση σχετικά με την προέλευση των φωτογραφιών που χρησιμοποιούσε στα avatar του, ωστόσο ο Guardian ανακάλυψε ότι σε μερικές περιπτώσεις, οι φωτογραφίες υποκλάπηκαν από αληθινά προφίλ στα social media.

Τα bot (αυτοματοποιημένα προφίλ) του λογισμικού Aims έχουν εντοπιστεί μέχρι στιγμής στη Βρετανία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Ελβετία, το Μεξικό, τη Σενεγάλη, την Ινδία και τα Αραβικά Εμιράτα.

Μαζί με το Aims, ο Χάναν παρουσίασε επίσης και τη «μηχανή των μπλογκς». Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που δημιουργεί ιστοσελίδες τις οποίες τα προφίλ που ελέγχει η Aims μπορούν να διασπείρουν fake news στο διαδίκτυο. «Όταν δημιουργείς την αίσθηση της εγκυρότητας, τότε τι ακολουθεί; Μπορείς άνετανα προχωρήσεις στη χειραγώγηση», είπε.
Το αποκαλυπτικό υλικό

Οι δημοσιογράφοι του Guardian δεν διστάζουν να εκφράσουν την έκπληξή τους για το γεγονός πως μία τόσο καλά οργανωμένη ομάδα «ξεσκεπάστηκε» από μυστικούς ρεπόρτερ. Οι κρυφά βιντεοσκοπημένες συνομιλίες του Χάναν με τους δημοσιογράφους έλαβαν χώρα μεταξύ Ιουλίου και Δεκεμβρίου του 2022.

Συγκεκριμένα, τρία πρόσωπα που εργάζονται στο Radio France, τη Haaretz και το TheMarker προσέγγισαν την Team Jorge υποδυόμενοι τους συμβούλους κυβέρνησης μίας πολιτικά ασταθούς χώρας στην Αφρική, ζητώντας από τον Χάναν βοήθεια ώστε να αναβληθούν οι εκλογές.

Οι συνομιλίες με τον Χάναν και τους συνεργάτες του έλαβαν χώρα μέσω βιντεοκλήσεων, ενώ έλαβε χώρα και μία συνάντηση στη βάση των επιχειρήσεων της ομάδας σε περιοχή 20 χιλιόμετρα έξω από το Τελ Αβίβ.

Ο Χάναν περιέγραψε την ομάδα του ως «εξπέρ στις κυβερνητικές υπηρεσίες», με εξαιρετικές επιδόσεις στα οικονομικά, τον χειρισμό των social media, την χάραξη προεκλογικής καμπάνιας αλλά και του «ψυχολογικού πολέμου».

«Διαθέτουμε μία ομάδα στην Ελλάδα και μία στα Εμιράτα. Ακολουθείτε τις οδηγίες μας. Συνολικά έχουμε ολοκληρώσει 33 καμπάνιες σε προεδρικό επίπεδο, 27 εξ αυτών απόλυτα επιτυχημένες». Στη συνέχεια ανέφερε ότι έχει εμπλακεί σε δύο μεγάλα πρότζεκτ στις ΗΠΑ, δίχως να επιβεβαιώσει ότι έχει ανακατευθεί άμεσα στην πολιτική σκηνή των ΗΠΑ.



Ο Guardian σημειώνει ότι είναι αδύνατο να επιβεβαιωθούν όλοι οι ισχυρισμοί του Χάναν για τη δράση της ομάδας του, καθώς υπάρχει η υποψία ότι ο ίδιος μπορεί να «φούσκωνε» τις διηγήσεις του ώστε να προσελκύσει τους υποψηφίους πελάτες για να κλείσει νέες συμφωνίες. Όσο γι’ αυτές, η Team Jorge είπε στους ρεπόρτερ ότι δέχεται πληρωμές σε πλήθος κρυπτονομισμάτων, αλλά και με μετρητά. Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν, για παρεμβάσεις στις εκλογές χρεώνουν ποσό που κυμαίνεται μεταξύ 6 και 15 εκατομμυρίων ευρώ!

Ωστόσο, μέσω e-mail που διέρρευσαν στον Guardian έδειξαν ότι η κοστολόγηση του Χάναν ήταν αρκετά πιο «μαζεμένη». Ένα εξ αυτών παρουσίασε ότι το 2015 ζήτησε 160.000 ευρώ από την Cambridge Analytica για εμπλοκή δύο μηνών σε καμπάνια που αφορούσε χώρα της Λατινικής Αμερικής. Η συνεργασία του Χάναν με την Cambridge Analytica συνεχίστηκε και το 2017, αυτή τη φορά για την Κένυα. Όμως, το ποσό των 400-600.000 δολαρίων που ζήτησε δεν μπορούσε να καλυφθεί από τις τοπικές αρχές.

Ο Guardian προσέγγισε τον Αλεξάντερ Νιξ, πρώην εκτελεστικό διευθυντή της Cambridge Analytica, ο οποίος χαρακτήρισε τις πληροφορίες «συγκεχυμένες».
Οι παρεμβάσεις σε Gmail και Telegram

Στη συνέχεια, σύμφωνα πάντα με τον Guardian, ο Χάναν έδειξε στους «ινκόγκνιτο» δημοσιογράφους που υποδύονταν τους υποψήφιους πελάτες τις δυνατότητες της ομάδας του στο χακάρισμα, ιδίως όσον αφορά λογαριασμούς στο Telegram και το Gmail. Αμέσως έφερε στην οθόνη του το Gmail προφίλ ενός κυβερνητικού συμβούλου, που έπαιξε ρόλο στις εκλογές στην Κένυα.

«Πλέον, εάν κάποιος διαθέτει Gmail, σημαίνει ότι έχει παραπάνω από έναν απλό λογαριασμό για email». Στη συνέχεια, σειρά πήρε το χακάρισμα προφίλ στο Telegram. Ένα από τα προφίλ στα οποία είχε πρόσβαση ανήκε σε πολίτη από την Ινδονησία ο οποίος είχε εμπλοκή στις εθνικές εκλογές. Στη συνέχεια έφτασε μέχρι τον Ουίλιαμ Ρούτο, ο οποίος έφτασε να εξασφαλίσει την προεδρία.

«Γνωρίζω ότι σε μερικές χώρες πιστεύουν ότι το Telegram είναι ασφαλές. Θα σου δείξω πόσο… ασφαλές είναι», φέρεται να είπε συνεχίζοντας το live χακάρισμα μπροστά στα έκπληκτα μάτια των δημοσιογράφων. «Μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους είναι να χρησιμοποιούνται οι σωστοί εκβιασμοί για όσους θες να χειραγωγήσεις. Μπορώ να γράψω στον εκάστοτε στόχο τι πιστεύω για τη σύζυγό του, ή για την τελευταία ομιλία του».

Ο Χάναν έδειξε στη συνέχεια πως μπορεί να σβήσει τα ίχνη του από τη στιγμή που ο παραλήπτης διαβάσει το μήνυμα, τονίζοντας στους ινκόγκνιτο ρεπόρτερς ότι μέσω των υπηρεσιών hacking κατάφερε να βρει τρύπες ασφαλείας στο παγκόσμιο σύστημα τηλεπικοινωνιών SS7.

«Για να ξεκαθαρίσω, αρνούμαι ότι δρω παράνομα», φέρεται να είπε ο Χάναν, ενώ ο αδερφός του και συνεργάτης του, Ζοχάρ, συμπλήρωσε. «Κινούμαι σύμφωνα με τον νόμο σε όλη μου τη ζωή…»


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΣΕΛΙΔΑ 6 από 40

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 

3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, ΣΕΛΙΔΑ 8 από 40
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.

1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ

1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40  δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια