ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΔΙΟΔΙΑ – ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ – ΔΗΜΟΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 


ΔΙΟΔΙΑ – ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ – ΔΗΜΟΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΔΙΟΔΙΑ – ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ

Διόδια με Ελλήνων Συνέλευσις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, τελειώνουν. Δεν είναι λογικό να σταματάς στην μέση του δρόμου , να πληρώνεις σαν φτωχός συγγενής μέσα στην ίδια σου την χώρα. Όλοι οι δρόμοι που είναι ιδιωτικοί, κατασκευάστηκαν με δικά μας χρήματα και τους επιβουλεύονται και καπηλεύονται ξένα συμφέροντα με Ελληνικά δοσίλογα.

Τέλη κυκλοφορίας

Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να υπάρχουν, η χρέωση όμως δεν πρέπει να γίνεται βάσει των κυβικών, καθώς η φθορά στο οδόστρωμα είναι η ίδια είτε πρόκειται για αυτοκίνητο 1000κ.ε. είτε για 5000κ.ε. Τα τέλη κυκλοφορίας σταθεροποιούνται στα αυτοκίνητα. Η φθορά υπάρχει, όμως τα τέλη θα είναι σε τιμές που θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τώρα υπάρχει αδικία διότι ένα αμάξι που κινείται καθημερινά με ένα άλλο που βγαίνει 1 φορά την βδομάδα πληρώνουν ισόποσα τέλη.

Σε αυτή την περίπτωση και για κίνηση σε Εθνικές οδούς μπορούμε να ρυθμίσουμε με ένα σήμα στο τζάμι, που θα γράφει για πόσες μέρες πληρώθηκε η χρήση, 3, 10 ή με τον μήνα. Αυτό είναι δικαιότερο για τον πολίτη που απλά πηγαίνει στο χωριό του συγκριτικά με κάποιον που οδηγεί καθημερινά και χρεώνεται ακριβώς τα ίδια. Αυτό μπορεί να καθοριστεί με νόμους και τα τέλη κυκλοφορίας να αφορούν αποκλειστικά τις πόλεις και όχι τις Εθνικές οδούς.

Θα μπορεί να υπάρχει ένα «χαρτί» που θα αγοράζουμε από πρατήρια υγρών καυσίμων κάθε φορά που θα θέλουμε να κινηθούμε εκτός πόλης, σε Εθνική οδό, για όσες μέρες χρειαστεί, ώστε με αυτόν τρόπο να αντιλαμβάνεται ο πολίτης πως πρέπει να πληρώσουμε το μικρό κόστος που αφορά στην συντήρηση του οδικού δικτύου. Με αυτά τα χρήματα θα γίνονται συντηρήσεις και επισκευές στην άσφαλτο, στις μπάρες, στις διαγραμμίσεις.

Δήμοι – Δήμαρχοι – Δημοβούλια

Οι δρόμοι των πόλεων είναι ευθύνη των δημάρχων. Ο Δήμος θα πρέπει να συγκεντρώνει τα χρήματα επομένως η διαχείριση θα γίνεται από τους Δήμους. Υπάρχει η νοοτροπία ότι λίγο πριν τις εκλογές γίνονται κάποια έργα, μπαλώματα δρόμων ώστε να δείξει έργο η δημοτική αρχή, αυτό δεν είναι δίκαιο.

Ο κάθε Δήμος είναι κράτος, είναι η δύναμη των δημιουργημάτων. Η κυβέρνηση θα μεριμνά για τις Εθνικές οδούς. Στις πόλεις τον έλεγχο αναλαμβάνουν οι Δήμοι που θα έχουν δικά τους ταμεία για τα τέλη κυκλοφορίας και θα βγει νόμος που θα ορίζει πως όλοι θα πληρώνουν τα ίδια για τον Δήμο όπου κατοικούν. Οι δρόμοι έτσι θα είναι άσφαλτοι.

Η κυβέρνηση αναλαμβάνει τις Εθνικές οδούς καθώς από την επόμενη ημέρα με διακυβέρνηση Ελλήνων Συνέλευσις και με μεγάλα κεφάλαια όλη η χώρα θα είναι ένα απέραντο εργοτάξιο για τα επόμενα 50 χρόνια με έργα που θα υπάρχουν για πάντα και δεν θα ρημάξουν στα πρώτα 10 χρόνια όπως βλέπουμε να συμβαίνει τώρα από την δόλια κακοδιαχείριση των κομμάτων.

Το πρόγραμμα της Ελλήνων Συνέλευσις αφορά 49.000 έργα που μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα τις ανάγκες κάθε Δήμου. Οι Δήμοι θα λάβουν ρόλο κυβερνήτη, ενώ στα συμβούλια θα επικρατεί τάξη. Θα πρέπει να υπάρχει Δημοβούλιο σε κάθε Δήμο όπως και Υπουργός Οικονομικών και ταμείο ώστε να εκτελείται ακριβής αναφορά για έσοδα και έξοδα. Οι νόμοι που θα ψηφίζονται θα τηρούν την Ισονομία και Ισοπολιτεία. Οι Δήμοι θα διαχειρίζονται έργα και χρήματα καθιστώντας τον Δήμο και την περιοχή πλήρως λειτουργική μακροπρόθεσμα σε σχέση με αυτό που συμβαίνει σήμερα.

Στους Δήμους δεν θα υπάρχουν κομματικές σέχτες αλλά Δημοβούλια που θα ρυθμίζουν τους νόμους και την λειτουργία προς όφελος των δημοτών. Η κεντρική διοίκηση (κυβέρνηση) μέσω επιτροπών θα επιβλέπει το έργο των Δημάρχων που θα εκτελούν καθήκοντα όπως ορίζουν οι νόμοι.

Επιμέλεια κειμένου: Δήμος Δημαρέσης

e-synews


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

1.1. Το Υπουργείο Οικονομικών θα αναδομηθεί σε μια υπηρεσία που θα υπηρετεί τη μέσω του φόρου ανταποδοτική διαδικασία της Πολιτείας προς τον πολίτη.
1.2. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φορολογικοί νόμοι γιατί η πολυνομία είναι η οδός της διαφθοράς, διαπλοκής, συναλλαγής όλων των κακόβουλων ενεργειών και καταδυνάστευσης του πολίτη. Ο φορολογικός νόμος του εισοδήματος που θα καθιερωθεί θα έχει τουλάχιστον 10ετή διάρκεια.
1.3. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φόροι επί της ακίνητης περιουσίας ώστε ο πολίτης να είναι πραγματικά κυρίαρχος και κύριος της εστίας του και της περιουσίας του. Ο φόρος για αγορά ακίνητης περιουσίας δεν θα είναι πάνω από 3 % και όχι 11 % που επί πολλά χρόνια πληρώνουμε για απλή μεταβίβαση. Για μεταβίβαση σε συγγενή πρώτου βαθμού είναι χωρίς φόρο.
1.4. Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών η Ελλήνων Πολιτεία θα θέσει νομοθεσία ώστε η αγορά των αυτοκινήτων να γίνεται ατελώς με ένα ποσό ΦΠΑ εάν και εφόσον κριθεί αναγκαίο.
1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.
1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.
1.7. Η φορολογία εισοδήματος θα αρχίζει από της 15.000 € ετησίως. Η μέριμνα της Πολιτείας είναι ότι ο μικρότερος μισθός θα είναι διαμορφωμένος κατά αυτό τον τρόπο ώστε το 50 % του να καλύπτει τις βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διανείμει στον άξονα των Ελλάνιων Αξιών κρατική γη στους αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς και μόνο σε αυτούς χωρίς το δικαίωμα μεταπώλησης της.
1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.
1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.
1.12. Μέσω της φορολογικής πολιτικής θα δοθεί ανάπτυξη σε όλους τους επιμέρους παραγωγικούς κλάδους.
1.13. Η Ναυτιλία δεν θα φορολογείται με μόνη υποχρέωση να είναι η έδρα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το προσωπικό και τα πληρώματα να είναι Έλληνες, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι και όλες οι επισκευές των πλωτών μέσων να γίνονται στην Ελλάδα.
1.14. Στην βιομηχανία η οποία θα καλύπτει τομείς παραγωγής που είναι απαραίτητοι στην Πολιτεία και προκειμένου να γίνει η Ελλάδα αυτάρκης βιομηχανικά, τα πρώτα πέντε χρόνια καθίστανται αφορολόγητα.
1.15. Η βιοτεχνική παραγωγή προϊόντων καπνού και αλκοολούχων ποτών θα επιβαρύνεται με φόρο μόνο ίσο με την αξία του προϊόντος. Δηλαδή η τελική τιμή πώλησης του είναι 50 % η τιμή πώλησης από τον παραγωγό και το 50 % φόρος προς την πολιτεία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια